vrijdag 9 maart 2018

Presentatie kandidaten D66 Zuidoost in Stadsdeelkantoor

Onze kandidaten voor de gebiedsverkiezingen op 21 maart a.s. Anne Wehkamp (Bijlmer-Oost), Martijn van Dijk en Ronnie Zijp (beiden Gaasperdam-Driemond) hebben zich donderdagavond 8 maart 2018 gepresenteerd in de bijeenkomst die het stadsdeel organiseerde om alle lijsten/partijen voor de komende verkiezingen in de drie gebieden van Zuidoost voor te stellen aan de burger. Alleen de ‘lijsttrekkers’ per gebied mochten even het woord voeren; dit deden Anne voor Bijlmer-Oost en Martijn voor Gaasperdam-Driemond. Formeel heeft D66 overigens geen ‘lijsttrekkers’ bij de gebiedsverkiezingen.

Na afloop hebben we levendige gesprekken gevoerd met o.a. een lid van de Partij vd Arbeid (over het onderwerp gratis WiFi voor heel Amsterdam, iets waar D66 niet voor is vanwege de kosten/baten), en met leden van Groen Links (over onder meer de zorg).

De campagne is inmiddels in volle gang en de komende twee weken zijn leden van de deelafdeling Amsterdam Zuidoost van D66 verspreid over heel ons stadsdeel actief om onze boodschap uit te dragen.